Thursday, November 6, 2008

J-DAG!!!! - Stilhed før????


Ja, stilhed før snebajernes "debut"...


Stilhed før snebajerne vil blive bøvset, hikket og på andre måder af mere eller mindre positiv karakter vil blive mig udbasuneret af vågne, trætte, af "har fået nok", af "skulle sgu have stoppet for to timer siden, men måtte lige skylle 12 mere ned" vil invadere min minibus og fornøje mig med alskens tågebælter af verbal død, verbal "live-bøvs i kvalm-dur".

Absolut er jeg trofast til tjeneste, frasorterende de "værste", dem som allerede udenfor gryden "dufter af "sne-problemer"". Jepper, jeg vil holde sanserne åbne.

Torsdag aften gled herligt problemfrit, ingen besvær med at fange kunder, turenes længde var forkælende, og jeg fik det læderet som jeg havde sigtet efter, og lidt til. Folk var stille, rolige, trætte, og var i "uh, i morgen er det sgu weekend, og jeg skal dangleterre den med dvd, ølvere og fedende almisser til vommen", eller var det kun et hedt ønske fra mig selv om en "rigtig" weekende, ikke bare en weeknd som løber søndag til tirsdag, men en af dem med fredag, lørdag og søndag slagsen??? Måske, men pengene fredag og lørdag ER jo svære at sige nej til, også oplevelserne, for selv om jeg ynder at brokke mig, vil jeg erkende, at der er da masser og flest af de spøjse og de sjove ture.

Jeg vil derfor dedikere weekendens kommende indlæg til de sjove ture...

Kunderne elsker os jo, de skal få kærlighedskarma skal de.

No comments: