Thursday, December 4, 2008

Avra for Laura.


Sjældent har jeg grinet så meget som i lørdags, hvor jeg v. 23 tiden fik 6 unge op v. Roskilde og en af dem hed Laura...... Stakkels Laura, for hvor tog vennerne p.. på den unge frk;o)......... Jow, den kørte på pik og patter og så ovenikøbet uden at være vulgær, hvilken stil, hvilken verbal ynde og alle lo, og tilmed hyggede os, så vi kunne tages for at være gamle bekendte som ikke havde set hinanden længe. Laura lo mest.
Havde først på vagten haft 8 gutter som skulle på druk-tour, og grand crue var i deres verden rigelige mængder af dåse-øl. En af dem efterlyste mit tlf.nr. og ringede senere til mig for at blive driven "far out" to the "west-egn". Han var ret vild med en Q, og han ville så gerne gøre et godt indtryk, jeg rådede ham til en buket blomster fra en tank-station, og modtog dagen efter en sms hvor han skrev "hun er en ener", hvor dejligt når folk mødes og beauty.jingles opstår. Den sms blev jeg kanon-glad for at få. Weekend-vagten var fyldt med glade og søde mennesker, ikke en var grov eller fik gjort mig direkte grumpy. Sluttede af med en gruppe der skulle til Tenerife og hvor vi startede med at samle to forældre og en bette pige op (ca. 1 år), jeg skal love for de gøede, var hunde influenza-ramte og mindsanten om manden ikke blev fornærmet da jeg pænt bad ham holde sig for munden når han gøede, hvilket han konstant gjorde. Det er da også stygt at chf. beder kunden om alm. høflighed, jeg syntes det er direkte dårlig attitude når man hoster så meget og ikke holder sig for munden, mig viser det en ligegyldighed for sine omgivleser, men ok, jeg skal ju kun være sammen med dem i 20 minutter så det går vel.
Hvor er det skønt at møde og betjene mennesker der opfører sig happy, uden at være stupide fjolser m. "upsch, jeg har drukkid får majHIKed" og som så opfører sig som "Bobo, the clown".
Jegfornemmer ligefrem en voksende hjertevarme i folk i denne tid, og julen står jo snart for, så mon ikke det hænger lidt sammen her? Min hjertevarme går i retning af, at gid vi ALLE måtte have en jul uden ensomhed, jeg skænker en tanke til alle de ensomme, og mig og kæresten har selv en lillejuleaften dedikeret til en nær ven, og vi glæder os meget til at se ham.

Jeg ved der vil komme jul i mørket.

No comments: